Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» » EduMATRIX Wstęp do kodowania

Polecamy

MÓJ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU

MÓJ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU 399,00 zł brutto324,39 zł netto

MÓJ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU

MÓJ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU 399,00 zł brutto324,39 zł netto

Magnetyczna tabliczka  Mag Pad

Magnetyczna tabliczka Mag Pad64,00 zł brutto52,03 zł netto

1234

Kontakt

  • MATI MATCZYŃSKA IRENA
    NIP: 779-147-90-88
  • E-mail:info@matmati.pl
  • Telefon601795007
  • Godziny działania sklepukontakt telefoniczny pon-pt. 8-20 sob. 9-14
EduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowania
EduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowaniaEduMATRIX  Wstęp do kodowania
Nowość

EduMATRIX Wstęp do kodowania

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł

Kod producenta: 110227

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja producenta 24 miesiące

Cena brutto: 591,00 zł

Cena netto: 480,49 zł

Ilość: Zestaw
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Czym jest Edumatrix?
  • Co rozwija ?
  • Cechy EduMATRIX​
  • Walory EduMATRIX
  • Linki (3)
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)
EduMATRIX   Wstęp do kodowania .
 

Edumatrix to narzędzie, które pozwala na łatwe połączenie w procesie edukacyjnym wysiłków uczniów i nauczyciela:

  • Edumatrix stanowi swoistego rodzaju zeszyt ćwiczeń, w którym uczeń wypełnia go i obsługuje jak aplikację komputerową,

  • Edumatrix można dostosować do praktycznie każdego etapu edukacyjnego od początku przedszkola do końca szkoły podstawowej,

  • Edumatrix jest niezwykle elastyczny poprzez dobór elementów i plansz, a przede wszystkim poprzez odpowiednio przedstawione zadania,

  • Edumatrix pomaga łączyć zagadnienia matematyczne i informatyczne oraz przedstawiać je uczniowi w sposób obrazowy przy wykorzystaniu pełnej jego aktywności i kreatywności,

  • Edumatrix stanowi ułatwienie i wygodny sposób ilustrowania zagadnień ilościowych pojawiających się przy rozwiązywaniu zadań tekstowych.

     

    Zawartość zestawu EduMATRIX

  • Metoda nauczania Edumatrix i scenariusze zajęć / 1 szt.
  • Drewniana skrzynka (32 cm x 32 cm x 4,5 cm) / 1 szt.
  • Plansze z obustronnymi nadrukami (30 cm x 30 cm x 0,3 cm) / 2 szt.
  • Podkładki do plansz / 2 szt.
  • Worek bawełniany / 1 szt.
  • Bloczki / 206 szt.
 

Szczegółowy wykaz bloczków

  1. Bloczki KOLOROWE o boku 2 cm / 80 szt.
    (20 czerwonych, 20 zielonych, 20 niebieskich, 20 żółtych)
  2. Znaki ALFANUMERYCZNE / naturalny kolor drewna
    litery A-F / 12 szt., litery G-J, M, T / 8 szt.
    cyfry 1-6 / 16 szt.
    cyfry 7-9 i 0, pole puste oraz waluty ZŁ, EURO, DOLAR, YUAN / 8 szt.
  3. Bloczki MATEMATYCZNE (ARYTMETYCZNE) / kolor żółty, 24 szt.
    dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, znak równości, nawias okrągły,
  4. Bloczki PROGRAMOWANIA / kolor pomarańczowy, 24 szt.
    symbole właściwe dla programowania: krok, powtórzenie, właściwości wskaźnika, nawias klamrowy, obrót w lewo, obrót w prawo
  5. Bloczki ARKUSZA KALKULACYJNEGO / kolor pomarańczowy, 8 szt.
    symbole właściwe dla arkusza kalkulacyjnego (suma, minimum, maksimum) oraz cyfry rzymskie (litery I, V, X)
  6. Kostki do losowania cyfr, liter i kolorów / 8 szt.
  7. Bloczki kursora o wymiarach 2 cm x 2 cm x 3 cm / 2 szt.
  8. Bloczki FUNKCYJNE / kolor pomarańczowy, 8 szt.
    pytajnik w rombie, zbiór cyfr, zbiór liter, zbiór kolorów, dwukropek, nierówność
  9. Bloczki DODATKOWE / kolor pomarańczowy, 8 szt.
    nawias kwadratowy, kropka, przecinek, średnik, wykrzyknik, procent
 
  • alt alt Ostrzeżenie!
    Niedpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy. Ryzyko zadławienia!



     

Autorzy  

Adam Jaronicki; inż. elektronik ukończył Krakowską AGH oraz ATH w Bielsku-Białej. Od 1998 r. nauczyciel oraz informatyk w społecznym liceum ogólnokształcącym oraz gimnazjum, gdzie opracował i wdrożył autorskie programy nauczania oraz metody aktywizacji pracy lekcyjnej. Współpracuje z ośrodkami metodycznymi oraz uczelniami wyższymi w zakresie przygotowywania materiałów dydaktycznych oraz prowadzenia zajęć dydaktycznych. Autor cyklu artykułów publikowanych na łamach czasopisma komputerowego „Enter” oraz czasopisma komputerowego „Linux Plus”.

Tomasz Kopczyński; nauczyciel i wykładowca przedmiotów informatycznych w szkole średniej i na Uniwersytecie Śląskim z ponad dziesięcioletnim stażem. Twórca autorskiego programu „Mistrz kodowania” dla uczniów szkół podstawowych. Autor publikacji z zakresu kształtowania kompetencji komputacyjnych. Współzałożyciel Bielskiej grupy Coderdojo mającej na celu krzewienie wśród młodzieży szeroko pojętych zdolności z zakresu ICT i STEM. Kierownik dwóch edycji międzynarodowego projektu Houer of code, mającego na celu promowanie nauki podstaw programowania u dzieci.


 
 
 

 

 


 

 
 
 
  •  

     

To ekonarzędzie, które pozostawia dzieci w ich naturalnej przestrzeni 3D, tam w sposób intuicyjny uruchomiane zostają zmysły, których nie pobudzi przestrzeń 2D. Dzięki temu uczeń wchodzi w sam środek programowania, myśli abstrakcyjnie i skutecznie osiąga zamierzone cele edukacyjne. Kodowanie i programowanie staje się dobrą zabawą!
W metodzie edukacyjnej EduMX (ang. Education by Multipurpose eXtensions, pol. Edukacja Wieloczynnikowa) wyzwalana jest edukacyjna synergia tych, którzy się uczą i tych, którzy nauczają.
Metoda edukacyjna EduMX wspomaga DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH ORAZ ALGORYTMICZNYCH I PROGRAMISTYCZNYCH, a w szczególności:
liczenie,
czytanie i interpretowanie znaków alfanumerycznych,
stosowanie operatorów do działań arytmetycznych,
tosowanie instrukcji zawierających elementy myślenia algorytmicznego, programowania oraz działań właściwych dla arkusza kalkulacyjnego.
1. Zestaw Edumatrix przewidziany jest dla dwóch uczniów.
Każdy zestaw posiada dwie, takie same plansze, nazywane matrycami i ponad 200 drewnianych bloczków funkcyjnych.
2. Zestaw wykonano z wyjątkową precyzją z najwyższej jakości materiałów. Wszystkie bloczki, jak i skrzynka, powstały z drewna bukowego a matryce ze sklejki brzozowej. Kolorowe bloczki zabarwiono ekologicznymi farbami a nadruki wykonano metodą światło utwardzalną.
3. Pomoc dydaktyczna może być wieloletnie użytkowana nie tracąc na wartości – jak to ma miejsce w przypadku starzenia się urządzeń elektronicznych.
4. W ciągu ostatnich trzech lat popyt na programistów zwiększył się o około 30 proc. Zdaniem ekspertów trend ten będzie się utrzymywał, dając pracę coraz większej liczbie osób i kusząc coraz wyższym wynagrodzeniem.
5. Wpływa na to globalny rozwój i zwiększenie zapotrzebowania na aplikacje mobilne, bez których wiele osób nie potrafi się już obejść. Można powiedzieć, że programowanie to świetny zawód, bo wiąże się nie tylko z takimi cechami jak zdolność analitycznego myślenia, ale także umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach, wymagających elastycznego podejścia.
6. Ponadto stymuluje wzrok, rozwija kontakty społeczne, uczy pracy w zespole, utrzymania ładu i porządku w miejscu pracy i jest najekonomiczniejszą propozycją wyposażenia klas w pomoce dydaktyczne służące nauczaniu programowania.
Przestrzeń 3D
Uczeń wchodzi w sam środek programowania
Wraz z Edumatrix dziecko pozostaje w naturalnej dla niego przestrzeni 3D. Ważną role odgrywa odpowiednia stymulacja półkul mózgowych, ponieważ każda półkula wykonuje odpowiednie zadania. Przestrzeń 3D w odróżnieniu od zeszytów, tabletów i smartfonów stymuluje lewą półkulę mózgu. Lewa półkula opracowuje informacje sekwencyjne, analityczne oraz linearne. Działa ona według programu, porządkuje sekwencje, przetwarza reguły, poszukuje jednego logicznego sposobu rozwiązania problemu. Widzimy, że przestymulowanie dzieci obrazem płaskim, niedostymulowanie lewej półkuli mózgu ma negatywny wpływ na uczenie się, myślenie logiczne oraz sekwencyjne. (Cieszyńska- Rożek J., 2013)

Kodowanie i programowanie​ .
Edumatrix tworzy nową przestrzeń edukacyjną pozwalającą rozwijać umiejętności i wiedzę z obszaru logiki, matematyki, informatyki (myślenia komputacyjnego), kodowania i programowania. Myślenie komputacyjne to zbiór praktyk, których źródło leży w informatyce, ale jest ono przydatne przy rozwiązywaniu problemów z różnych dziedzin aktywności człowieka, daleko poza informatyką.   

Posługiwanie się myśleniem komputacyjnym kształtuje:
zaufanie i pewność w radzeniu sobie ze złożonymi problemami;
nieustępliwość w pracy z trudnymi problemami; 
tolerancję dla niejednoznaczności i niejasności;
zdolność do pracy z problemami otwartymi, dla których nie ma rozwiązań;
zdolność do współpracy dla osiągnięcia wspólnego celu. (Sysło M., 2017)
       Współpraca.
1. Praca uczeń-uczeń
2. Praca uczeń-nauczyciel
       Edumatrix to narzędzie które, zachęca uczniów do współpracy i dyskusji na temat problemów edukacyjnych. Dzieci w naturalny sposób budują zdrowe interakcje, w które wkładają całe serce. Rozwiązywanie zadań na lekcji jest pełne emocji.

 
       Poszukiwanie rozwiązań – logiczne myślenie.
Myśleniu twórczemu towarzyszy tworzenie wielu różnych sposobów podejścia do problemu. Rozważanie najmniej oczywistych sposobów jego rozwiązania na równi z oczywistymi. Ważna jest chęć odkrywania odmiennych punktów widzenia, nawet wtedy, gdy jeden z nich wydaje się już prowadzić do rozwiązania.   
Podstawowe zasady ważne przy organizowaniu ćwiczeń twórczego myślenia:
wszyscy mamy wyobraźnię i wszyscy możemy ją rozwinąć;
żeby mieć parę dobrych pomysłów, trzeba mieć dużo pomysłów;
nie ma odpowiedzi prawidłowych, są tylko mniej lub bardziej użyteczne;
nigdy nie należy zadowalać się pierwszym pomysłem albo rozwiązaniem;
to nie błąd jest porażką, ale brak pomysłu, co zrobić. (Edward de Bono 1995)
      Ekonarzędzie .
Drewniane elementy Edumatrix są przyjemne w dotyku, stymulują rozwój zdolności manualnych dziecka i pozytywnie wpływają na jego poostrzeganie i odczuwanie.
Drewno , materiał używany do produkcji Edumatrix jest surowcem w pełni odtwarzalnym przez przyrodę. Czas przyrostu surowca drzewnego czyli drewna gatunków buk oraz brzoza, potrzebnych do wytworzenia przez nasze polskie lasy jednego zestawu Edumatrix to niecała sekunda.


     Pozytywne emocje.
Dzieci uwielbiają te niewielkie, przyjemne w dotyku kolorowe klocki z wieloma symbolami, dzięki którym można układać, budować a nawet pisać programy. Bloczki pozwalają na użycie nieograniczonej niczym wyobraźni tak dzieci jak i nauczycieli.​

    Uczysz się bawiąc
Przyjazny i obrazkowy język programowania z Edumatrix, pozwala fantastycznie bawić się w naukę. Dzięki Edumatrix  można intuicyjnie poznać (realizując na początku tylko dwie proste operacje – ruch oraz rysowanie) podstawowe elementy języka programowania, takie jak pobieranie i przetwarzanie danych, powtórzenia (pętle) oraz podejmowanie decyzji.

    Oszczędne rozwiązanie
Edumatrix może być używany w wielu obszarach edukacji,
czas płynie, a jego wartość jest niezmienna,
nie wymaga aktualizacji,
bezawaryjny i niezawodny,
pokoleniowy,
Edumatrix to ekonomiczna alternatywa.
EduMATRIX

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Pozostałe produkty z kategorii
PIX-IT na start – przezroczysty

PIX-IT na start – przezroczysty

139,00 zł brutto113,01 zł netto
PIX-IT 180+      Dodatkowe klocki

PIX-IT 180+ Dodatkowe klocki

64,00 zł brutto52,03 zł netto
PIX-IT Premium

PIX-IT Premium

247,00 zł brutto200,81 zł netto
PIX-IT na start – zielony

PIX-IT na start – zielony

139,00 zł brutto113,01 zł netto
Logigramm - wstęp do kodowania

Logigramm - wstęp do kodowania

1 400,00 zł brutto1 138,21 zł netto
PIX-IT Premium    Wstęp do kodowania

PIX-IT Premium Wstęp do kodowania

247,00 zł brutto200,81 zł netto
PIX-IT Box 8        Zestaw duży

PIX-IT Box 8 Zestaw duży

989,00 zł brutto804,07 zł netto
PIX-IT Box 6        Zestaw duży

PIX-IT Box 6 Zestaw duży

769,00 zł brutto625,20 zł netto
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl